Moikka vaan.

Viimeinkin sain aikaiseksi aloittaa kirjoittamaan blogia. En tiedä lukeeko tätä kukaan, mutta onpahan ainakin omaksi iloksi jos ei muuten. :) Tässä hieman asiaa minusta.

Minä olen vuonna 1987 syntynyt nainen Savosta. Perheeseeni kuuluu kaksi kissaa sekä avopuoliso. Syksyllä 2012 ryhdyin keräilemään lapsuuteni tärkeimpiä leluja My Little Ponyja sekä kesällä 2013 keräilyni laajeni myös Monster High-nukkeihin. Poneja minulla on tällä hetkellä reilu 180 kappaletta + jotain oheissälää ja rakennuksia. Monstereita minulla on tällä hetkellä 32 kappaletta. Lisäksi harrastan kirjoittamista, minulla on jokunen tarina kirjoitettuna ja lukematon määrä keskeneräisiä. Tällä hetkellä kärsin aiheitten puutteesta, mieleni tekisi kirjoittaa, mutta en keksi mitä... :(

Lempparitelkkariohjelmat: Game of Thrones ja True Blood

Lempibändi: Rammstein ja Reckless Love

Lempileffa: Veren vangit

Lempikirja: Anne Ricen kirjat, Charlaine Harrisin kirjat, Sue Harrisonin kirjat sekä Catherine Cooksonin kirjat.

Blogini luultavasti tulee pyörimään enemmälti keräilyn ympärillä, mutta miksei muutenkin elämässäni tapahtuvien asioitten ympärillä. Tästä se lähtee... Katsotaan mitä tulee. Voihan se toki olla, että tämänkin kirjoittaminen unohtuu... Mutta onpahan ainakin yritetty. ;)